sobota, 26 listopada 2016

Bardzo szybki i pyszny piernik

 Przepis
10 dkg Palmy z murzynkiem
2 łyżki kakao
2 łyżki przyprawy do piernika
2 łyżki miodu
250 ml mleka
3 jajka
20 dkg mąki
20 dkg cukru
1 łyżeczka sody oczyszczonej
1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia

Palmę,kakao,przyprawę do piernika,miód mieszając rozpuścić na gładka masę.Dodać zimne mleko i jajka,dobrze wymieszać.Do czystej miski wsypać mąkę ,cukier,sodę i proszek do pieczenia,wymieszać trzepaczką lub blenderem na niskich obrotach.Piec 25-30 min do suchego patyczka w tem 180 . Forma 20x30 cm
Mój piernik piekłam w dużej tortownicy z podwójnej porcji i czas pieczenia też podwoiłam.Przekroiłam dwa razy i przełożyłam powidłem śliwkowym i polałam rozpuszczoną w małej ilości mleka czekoladą gorzką.Udekorowałam skórką pomarańczową
Smacznego




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowo