piątek, 5 stycznia 2018

Kwiatki z wykrojnika i stempla Heartfelt Creations






15 komentarzy:

  1. Gosiu przecudne białe kwiaty,zrobiło się od razu tak wiosennie :D Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Basiu.Również pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Basieńko;) Kwiatuszki cudowne!Przypominają mi kwiat wiśni;) Dzięki nim czuję już wiosnę;) Pozdrawiam Cię cieplutko i dziękuję za miłe odwiedziny na moim blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję.:)Kwiatuszki to kwiat derenia.Cieszę się że się podobają .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne!!! W pierwszej chwili pomyślałam że są z porcelany:)
    Ślicznie się błyszczą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję,cieszę się że się podobają:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe są te kwiatki! Mam kilka stempli i wykrojników z tej firmy i chyba pokuszę się jeszcze o ten komplet. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to bardzo wdzięczny kwiatek Polecam ,Dziękuje i Pozdrawiam

      Usuń
  8. Jaka cudna kolekcja, aż się cieplej robi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Są prześliczne! Robię dużo kwiatów ale ze stemplami jeszcze nie próbowałam - czuję się zainspirowana. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i cieszę się że się podobają .Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowo